Bahama's

6 mei 2016 - Nassau, Bahama's

Vandaag de Bahama's aangedaan. Daar geshopt en gesnorkeld. Alsof we in n aquarium zwommen zoveel vis!! Was echt vet!! Savonds weer spectaculaire show en gekletst en afscheid genomen met/van onze tafelgenoten van afgelopen week, waar we echt vrienden mee zijn geworden. Uit China, Venezuela, Cuba, Japan, Mexico en Florida. Nu klaarmaken voor de terugreis.

1. Anita d Bosch:
    7 mei 2016
    Aaaa..het zit er weer op!!
    Nou wij vinden t ook wel weer fijn als jullie thuis zijn is toch lang 3 weken.
    Wij wensen jullie een hele goede terug reis en tot morgen:)
  2. Gladys:
    7 mei 2016
    Hey dames, met veel plezier jullie blog en de foto's/ video's gevolgd. Een hele goede vlucht ✈️ En tot snel
  3. Willie:
    7 mei 2016
    Hey dames weer gezellig terug naar Huis naar jullie Mam en allemaal en de dieren hier is het nu ook lekker warm en een goed terug Reis lekker genoten en bedankt voor de Mooie foto,s en verhalen super gedaan trots dat je dit mocht mee maken wel thuis morgen xx
  4. Rietje:
    7 mei 2016
    Ciao het zit er weer op he voor jullie!!! Maar het was een heel mooi en spannend avontuur en jullie hebben zichtbaar genoten moeder en dochter! Vond het leuk om te volgen. Buon viaggio een fijne terugreis doeiiiiiiiiii
  5. Annie:
    7 mei 2016
    Het was heel mooi dat we mee hebben mogen genieten van jullie reis door de prachtige foto's wij wensen jullie een fijne rein terug we zien jullie vast wel weer eens bij jullie mam groetjes van ons
  6. Annelies:
    7 mei 2016
    Super dames echt mooi foto's
  7. Eline:
    7 mei 2016
    Bedankt voor de foto's en de reisverhalen.. Heb er van genoten! Goede reis.. Liefs
  8. Theo:
    7 mei 2016
    supper leuk jullie reis verhaal zal het gaan missen
    goeie reis terug kyk uit zie je van de week wel heel veel gr xxx