Heenreis

20 april 2016 - Amsterdam, Nederland

De start is gemaakt!! Na opgesloten te hebben gezeten in de trein, er op Schiphol na 26 security controles toch nog uit te worden gepikt voor extra koffer check, en 25 uur op de been te zijn geweest, maar wel na 2 hele goeie vluchten (met fantastische service, daar kunnen ze bij ns nog wat van leren) zijn we na een enge autorit (eng omdat ik geen 1 knopje in die splinternieuwe automaat auto kende) eindelijk moe maar voldaan (om 6.00 uur Nederlandse tijd) aangekomen in ons hotel in Orlando! Nu slapen, morgen wacht Mickey ons op in Disneyworld!

1. Angela:
    21 april 2016
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn !!! Heeeeeel veel plezier samen
    Xxx
  2. Annelid hamels:
    Nu gaan genieten dames
    Tot het volgende bericht xxxx
  3. Anita d Bosch:
    Super goed gedaan!!!
    Veel plezier!!!
  4. Annie:
    21 april 2016
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen nu genieten van alles
  5. Rietje:
    Goed gedaan supervrouwen!!!
  6. Rietje:
    Goed gedaan supervrouwen!!!!
  7. Mam:
    test
  8. Mam:
    21 april 2016
    Hoi na zoveel spannende uren gelukkig goed aangekomen .
    en daqn ook nog een nieuwe auto is wel echt een luxe hoor
    maar heel stoer van jullie om dit avontuur zo samen aan tegaan.
    ik ben heel erg trots op jullie en nu samen genieten .een hele fijne vacantie dikke kus xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  9. Anita:
    21 april 2016
    Goed om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen na vele uren reizen.
    Fijne vakantie en geniet ervan.
  10. Willie:
    21 april 2016
    O way fijn dat Je goed aangekomen bent veel plezier samen en geniet ervan grtj van Ons xx
  11. Mam:
    21 april 2016
    mooie fotos hoor maar waar is ons janish jullie kunnen toch ook selfies maken wel eng hoor boven de wolken grtjs xx
  12. Willie:
    21 april 2016
    Hoi fij dat Je veilig aangekomen bent geniet ervan grtj van ons
  13. Willie:
    21 april 2016
    Fijne vakantie en fijn dat jullie goed aangekomen Zijn geniet ervan samen grtj xx
  14. Silvia:
    Goed gedaan!!veel plezier!genieten!
  15. Gladys:
    21 april 2016
    Hey lady's goed om te horen dat jullie er zijn. Nu lekker genieten van al het moois wat jullie nog gaan meemaken
  16. Marian:
    21 april 2016
    leuke foto s goed gedaan geniet er van gr
  17. Dorien:
    22 april 2016
    Hahaha...ik zie het al voor me... goed moe en dan nog een onbekende auto‼️ Nog heel veel plezier dames!