Sanibel island-Naples

26 april 2016 - Sanibel Island, Verenigde Staten

Vandaag op tijd weggereden uit clearwater richting Naples (waar we om 22.00 uur aan kwamen), met als tussenstop Sanibel Island.  Doordat Janish veel last had van haar buik liep de dag iets anders dan gepland, door tussenkomst van artsbezoek. Ondanks dat toch een leuke dag gehad, met lang in de auto zitten, maar wel weer pelikanen gezien, platvissen, konijn, veul vogels, en weer veel mooie foto's gemaakt. (47 stuks op de site erbij geplaatst bij Sanibel Island-naples☺️)

1. Mam:
    27 april 2016
    goeie morgen heel erg mooi al die fotos maar ik vind het niet echt druk daar weinig mensen maar ik ben heel blij dat jullie het samen zo goed hebben ik hoop wel dat het met ons janish wat beter gaat met de medicijnen dat vind ik heel erg voor jullie allebij het was wel een sspannende avond hoor en dan ben je toch heel ver weg en kun je niks hier nog heel veel plezier ik hoop dat het allemaal goed gaat grtjs xxxxxx
  2. Rietje:
    27 april 2016
    Ciao leuke foto s hoop DAT het beter gaat met Janish en nog heel veel plezier dames ! arrivederci
  3. Theo:
    27 april 2016
    heel veel beterschap hoop dat het gouw oover is veel groetjes en geniet maar lekker xxx