Zeedag cruise

1 mei 2016 - See, Oostenrijk

Een volledige dag op zee gehad, op dit geweldige schip. Wat is het er groot (ik ben er telkens de weg kwijt ) en mooi. En elk uur vanalles te doen en 24 uur per dag eten en drinken. Janish en ik alleen te moe om naar de party's en clubs te gaan, lijken nog steeds last te hebben van jetlag ofzo... Maar we genieten!! Vandaag leggen we aan in Jamaica waar we naar watervallen gaan en in t water interactief gaan zijn met dolfijnen, I like that!!! Foto's volgen later op de dag (bij jullie is dat morgen) houdoe

1. Lowie:
    2 mei 2016
    Ik heb weer even bij gekeken en gelezen. Wat een gave reis zijn jullie aan het maken.
    Ook heb ik wel heel wat herkenbare dingen gezien. Op die van de boot na, dat heb ik nog nooit gedaan. Verder alle waarschuwingen van alligators en bikini's in de wind geslagen, ik ben wel wat gewent.
  2. Jolanda & Janish going USA:
    2 mei 2016
    er volgt nog zwemmen met dolfijnen, met zeeroggen, jeepsafari en snorkelen. Ik ben n dierenmens he
    Leuk dat iedereen leest en ons volgt, vinden we echt super!! Maar antwoorden doen we niet veel, hebben t te druk ☺️
  3. Mam:
    2 mei 2016
    oke wel erg mooi hoor tot morgen grtjs xxxxxxxxxxxxxxx
  4. Anita:
    2 mei 2016
    Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen op jullie gradioze reis.
    Prachtig gewoon. Kijk elke dag uit naar een nieuw verhaal en foto's.
    Geniet er nog van saampjes.
  5. Willie:
    3 mei 2016